5-dagars reparationsservice*

Fem enkla steg för vår 5-dagars reparationsservice.

1. Berätta vad som är fel för oss på Omron

Om du behöver få något reparerat kan du höra av dig till din återförsäljare eller till närmaste Omron-kundservice.

2. Reparationsbekräftelse

Omron skickar en beställningsblankett där även priset framgår. Genom att returnera den påskriven, bekräftar du din beställning av reparationen.

3. Paketera produkten för transport

Märk produkten med den streckkod som följde med beställningsblanketten, och se till att produkten packas ordentligt i en låda. Adresslapp följer med beställningsblanketten.

4. Ring DHL

 Numret till DHL finns på beställningsblanketten.Uppge det särskilda OMRON-kundnumret. DHL hämtar ditt paket.

5. DHL returnerar din reparerade produkt

Din reparerade och testade produkt returneras till dig tillsammans med en reparationsrapport inom fem arbetsdagar! (Se anm. nedan)

* Anmärkning

5-dagars reparationsservice är inte tillgängligt för alla produkter. Kontakta Omron för ytterligare information.