Logga in

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Ändra lösenord

Vi har tekniska problem. Din formulär har inte varit framgångsrik. Vi ber om ursäkt och försök igen senare.

Download

Registrera

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har tekniska problem. Din formulär har inte varit framgångsrik. Vi ber om ursäkt och försök igen senare.

Download

Tack för att du registrerar dig hos Omron!

Ett e-postmeddelande som hjälper dig att slutföra registreringen av kontot har skickats till

Återgå till webbplatsen

få direkt tillgång

Fyll i dina uppgifter nedan och få direkt tillgång till innehållet på den här sidan.

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har tekniska problem. Din formulär har inte varit framgångsrik. Vi ber om ursäkt och försök igen senare.

Download

Tack för visat intresse!

Nu har du tillgång till Reparationsservice

En bekräftelse har skickats via e-post till

Fortsätt till sidan

Reparationsservice

Reparationsservice i Europa

  • Centralt europeiskt reparationscenter med välutbildade tekniker, den senaste tekniken och högkvalitativ service.
  • Omedelbar hämtning hos och leverans till kunden inom hela EU (inom upptagningsområde för DHL Flygexpress).
  • Tre varianter av reparationsservice finns:  

- Prioritet

Reparation inom 24 timmar (ej mekatronik)

- Standard

Reparation inom 3-5 arbetsdagar

- Ekonomi

Reparation inom 10 arbetsdagar

  • Helt kostnadsfri reparationsservice för produkter som omfattas av Omrons garanti.
  • Fasta reparationspriser för produkter där garantin har gått ut.
  • Reparerade produkter får ett års garanti på ersatta eller reparerade komponenter, en garanti som gäller från och med reparationsdatum.
  • Den reparerade produkten returneras tillsammans med en förenklad reparationsrapport. På begäran skickar vi med en uttömmande reparationsrapport eller en detaljerad analys.
  • För frekvensomvandlare för höga effekter kan vi ordna reparation på plats.

Annan viktig information

  • Villkoren för reparationsservice kan komma att ändras utan föregående meddelande.
  • Tullens rutiner kan fördröja reparationsförfrågningar från kunder utanför EU.
  • En del av Omrons produkter omfattas inte av denna reparationsservice.
  • Ovan angivna reparationstider gäller exklusive transporttid
  • Minst 5 produkter måste skickas i samma försändelse för att kunna välja Ekonomireparation.
  • Vid Ekonomireparation bekostar och arrangerar kunden godstransport till ERC.

För mer information - kontakta din återförsäljare eller Omrons kundservice, tel. 020-633000.