Teknisk Support | OMRON, Sverige

Login

Vi har tekniska problem. Din formulär har inte varit framgångsrik. Vi ber om ursäkt och försök igen senare.

Download

Register

Vi har tekniska problem. Din formulär har inte varit framgångsrik. Vi ber om ursäkt och försök igen senare.

Download

Thank you for registering

An email to complete your account has been sent to

Return to the website

get direct access

Fill in your details below and get direct access to content on this page

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Vi har tekniska problem. Din formulär har inte varit framgångsrik. Vi ber om ursäkt och försök igen senare.

Download

Thank you for your interest

You now have access to Teknisk Support

A confirmation email has been sent to

Continue to page

Please or get direct access to download this document

Teknisk Support

Våra tekniker hjälper dig att välja rätt produkt för din applikation, att komma igång med de produkter du köpt eller att hantera olika projektlösningar. Tack vare vår On-Line support "myOMRON" kan vi även erbjuda teknisk support dygnet runt, året runt. Välj själv hur du vill komma i kontakt med oss.

Vår On-Line support "myOMRON" är en kunskapsdatabas där du hittar

  • Vanliga frågor (FAQs)
  • Tips & Tricks
  • Programmeringsexempel
  • Applikationsexempel och -lösningar
  • Och mycket mer...
Klicka här för att komma till myOMRON

Alternativa platser för online support

  • OMRONs Europeiska Youtube kanal.
  • Under varje produkt finner ni direkt relaterad information såsom broschyrer, datablad, manualer och applikationsexempel.
  • Via länken nedan så finner ni bl.a. vårt bibliotek med EPLAN, SITEMA och 2D & 3D CAD-filer. Även information som Miljöproduktinformation (RoHS, REACh och WEEE Direktiven) och Product Life Cycle finner ni här samt programvaruregistrering och nedladdningar. industrial.omron.se/support

Vår supportpolicy

  • Vi supportar ärenden i tur och ordning och vår ambition är att återkoppla med svar inom 48h.
  • Vi supportar produkter inom LTB (Last Time Buy) + 1 år.
  • Vi supportar produktrelaterade frågor. Om det gäller applikationsupport så hänvisar vi till våra Field Application Engineers (Klicka här för mer information)

Direktkontakt till support för Hälsovårdsprodukter (Blodtrycksmätare, Vågar, Febertermometrar)

  • Telefon: +46 (0)20-56 20 20 
  • E-post:  info(at)sundmed.com​
  • Gällande OMRONs hälsovårdsprodukter (Blodtrycksmätare, Vågar, Febertermometrar), vänligen besök omron-sverige.se

Direktkontakt till support för Industriell Automation

  • Telefon: +46 (0)8-632 35 00 (Knappval 4 för Industriell Automation Teknisk support) 
  • E-post:  Teknisksupport(at)omron.com

Våra öppettider

  • Måndag till Fredag: kl 08:00 – 16:30 (Lunchstängt mellan 12:00 – 12:45)